Historic Vltava Rallye


Před prvním startem jsme s obavami sledovali předpovědi počasí. V pátek se potvrdili nejhorší předpovědi a začalo lít jako z konve. My jsme na první RZ, kterou byl klatovský okruh obuli na vůz nejměkčí čtyřku ze všech našich šesti pneumatik. Trochu jsme jim pomohli proříznutím odvoďnovacích drážek. První průjezdy okruhem byly spíše seznamovací, až poslední byl v rychlejším tempu. V sobotu ráno nás překvapilo počasí na Vimpersku, kde bylo oproti Klatovům kde pršelo slunečno. Začali jsme volněji, jelikož pohled na havárie na druhé RZ, která byla zrušena pro historiky nebyl příjemný. Třetí velmi těžký test již jedeme a zajíždíme čas v polovině startovního pole. V servisu ve Vimperku zjišťujeme velmi nemilý problém, kdy nám chybí zadní kapota. Domlouváme s techniky FASu varianty opravy, ale obrovským překvapením jsou pro nás úsměvy mechaniků, kteří kapotu mají. Buď jsme tak dobří, nebo zaúřadovala vyšší moc a nám se podařilo kapotu stratit přesně v místě, kde na rychlostní zkoušce stáli. Dokonce je to i zdokumentováno a fotky budou v galérii. Plni optimismu vyrážíme do další etapy. Hned čtvrtá zkouška naši euforii ztlumí, jelikož ztrácíme pár minut vyprošťováním našeho vozu z meze, kam se posadil na břicho z důvodu chyby pilota a vcelku se mu tam líbilo. Nám moc ne a tak děkujeme divákům, kteří nás posalili zpět na cestu a my mohli pokračovat v soutěži. Na další zkoušce jsme měli velkou krizi na diváckém místě. Myslím že fotografové, kteří stáli dosti daleko od zatáčky měli asi trochu nahráno z divokých smyků neovladatelného vozu, které jsme prováděli jejich směrem. Na poslední RZ na vimpersku naši posádku před koncem RZ opustila řemenice vodní pumpy a my test dojížděli velmi pomalu bez vody. Vše se opravilo v servisu a díky pomoci Milana Blahouta, který nám řemenici poskytl jsme mohli pokračovat do Klatov. Milane díky.
Nedělní zkoušky velmi seděli nastavení podvozku vozu a naše posádka zajížděla časy do dvacátého místa v absolutním pořadí. Vůz v neděli fungoval velmi pěkně a jízda s ním byla velmi pěkným zážitkem.
Překvapením pro nás byly výsledky. V absolutním pořadí Mistrovství evropy jsme i přes časovou ztrátu plynoucí z chyb pilota a tech. problémů obsadili 21 příčku. V absolutním pořadí Mistrovství republiky historiků příčku pátou a třídu D2 jsme vyhráli.
V současné době začínají probíhat práce na kontrole vozu po závodech, odstraňování závad zjištěných při soutěži a zůročování nových poznatků o fungování vozu.


Zpět
© 2008 VENA RACING TEAM          created by www.mctech.cz